Bio

Va på bio nyligen med mannen min & det gav oss en himla massa skratt. Kan absolut rekomendera "Due Date", även om man kan avvakta tills den går att hyra. Ingen typisk bio-film men det hindrade ju inte Annso att kasta sig i mannens knä, för att ta "skydd, hoppa undan, hålla i sig" osv. Speciellt i början av filmen så skedde en ganska traumatisk grej i *host*,komedin, som gjorde att jag ordagrant flög över i J's knä. Jag + ljudeffekter + stooor bioduk = kaos!

Bästa kommentaren är ändå från en bloggkommentar jag nyss läste. En tjej öppnar sig i sin blogg att hon har det kämpigt, äter antidep medicin & har ätströningar. Kommentarerna rasar in med peppande & fina ord. Tjejerna är väl inte så gamla än med tanke på hur en tjej skriver "Hej XXXX, jag förstår hur jobbigt du har det. Jag har själv haft ätstörningar typ 2 gånger i år!". Det är hemskt att skratta i en sådan situation men hallåååå, just let me! Hoppas ni ni ser komiken och tolkar det som jag gjorde.

Bilden tagen innan man kör upp på E20 på väg till Lich.

Eller vad sägs om "håll i pungen, för här kommer jag glidandes"? Taget ur ett helt annat sammanhang och låter som nåt helt annat än vad det är.

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0