Packar

Det snurrar för fullt i mitt huvud nu. Tänkte skriva lilla men har faktiskt ett väldigt stort huvve om man ser storelksmässigt. I alla fall, så åker vi ju imorn mot Hällefors. Det gäller att man får man massa varma kläder men samtidigt inte för mycket. Vi ska ju ändå bara vara borta 3 dagar. Det är så svårt att göra urval. Samtidigt är jag orolig att glömma att packa nåt. Lite speciellt det här att packa ned allt viktigt i miniformat, så att packningen inte tar för stor plats.

Satt med & lyssnade idag, när min lärare intervjuade 2 sökande till utbildningen för nästa år. Det var superinterssant! Hemma efter detta så åkte godingen o handlade medan jag städade. Hem kom han med en klotgrill som vi fick skruva ihop för att sen sätta fart på. Blev hamburgare som avnjöts i solen. Det va galet gott!

Ensam som vanligt en söndag kväll men snart kommer godingen hit igen. Tur vi har lite röda dagar på vår kalender, så vi får lite mer ledigt ihop=)

Ha det fint mina vänner. Nu ska jag gå & trycka ned mitt liv i en vandringsryggsäck på 55l. Sen hoppas jag att jag ska sova som en stock, så man är full av energi imorn. Kommer nog få en hejdundandens massa träningsverk!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja vi får hoppas på några riktiga kanondagar.



Jepp, jag hojtar om jag ser nån, det lär ju bli ett par stycken med din lilla kamera;)

2010-05-09 @ 23:00:41
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0