Humörsvängningar

Vaknade med en hemsk skallebank med skyndade mig iväg till skolan. Kom på i morse att jag inte skulle tvätta håret, dags att vänja sig av vid att tvätta det varje dag. Detta leder till att jag inte riktigt vaknar till då. Älskar att stå & vakna till liv under varma vattnet som rinner över mig. Kom iaf till skolan & där ser jag hur klassrummet är nästintill öde. Jo vet ni? Vi jobbar ju hela f-m med EU-arbetet & det gör vi självständigt. Lektionen efter lunch var idrott & där skulle det tränas till Vårruset som vi ska deltaga i. Så då är ju frågan "Va fasen körde jag från min darling igår, när jag kunde legat hos han idag med?". Snacka om att jag blev sur! Trött, skallebank & sen detta?! Satt ändå i skolan o gjorde en del skolarbeten i datasalen till vi blev utkörda pga lektion. Hann småprata lite med Ida-gull oxå -always a pleasure.

Nu är iaf mitt EU-arbete inskickat, tvätt har tvättats & jeans har lämnats till mormor för lagning. Underbart att ha dem hemma! Tog även en lite powernap förut, ska bli intressant att se om ja ska va megapigger i natt då man ska sova. Just nu är jag trött men det är ju inget ovanligt. Vanligt för mig, är att va pigg då man ska sova & trött då man ska vara vaken & göra en massa. Why? Livet är väl bara orättvist...

Börjar längta till sommaren o allt roligt som ska ske då. En försmak på detta kommer att ske nästa vecka, då vår klass beger sig iväg på kanotfärd. Sjuuuuuk kuuuul ska det bli! I tre dagar ska vi vara ute & paddla & sen är det ju långhelg efter det, en toppenvecka, kallat. En morgon ska vi kliva upp riktigt i ottan, för att hinna sitta i kanoterna & uppleva soluppgången i kanoten. Samtdigt så kommer vi förhoppningsvis ha några burriga bävrar simmandes omkring oss. Mysepyse! Har redan planerat hur jag ska få med mig min fina kamera, utan att det finns risk för att den dränks eller slås sönder, så ni kan va lugna. Jag ska ta en herrans massa bilder, wieeee.




Ska väl ta o plugga vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0