Don't be a bitch!

Dagarna går så fort så jag knappt vet vad jag ska ta tag i, när jag väl får ledig tid. Har jobbat, varit på trevligt styrelsemöte hos Bibs, fixat med tryck till Vårruset, haft städveckan i skolan, fixat me fälgarna, skolarbeten, skvallrat med Anki, hälsat på mormor så hon kan laga mina jeans, handlat mat, tvättat -ja ni fattar;-) Ändå trodde jag att denna veckan skulle bli lugn. Jag är väl en tidsoptimist.

Snart kommer min underbarast hit! Då ska vi bara chilla. Helgen kommer bestå av mest packning & inköp inför måndag, då vi ska åka iväg på kanotfärd med klassen. Ska paddla i Igelälven från Hällefors-trakten ned till zinkgruvan typ. Ska bli så galet roligt! Söndag ska jag en sväng till skolan, för att träffa på de som sökt till fritidsledareutbildningen, till nästa år. Lärarna ska intervjua dem medan vi guidar runt dem i skolan & också hinner få en glimt av dem.

Såg ett skojjigt filmklipp på fb, ge klipper sina 2 minuter - det är värt det! En grymt cool katt!



Ikväll blir det hemmagjord pizza, perfa det! Måste ladda upp med mat för att orka paddla juh.

Vad ska folk göra nästa helg då det är långledigt? Ha en trevlig helg nu iaf!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0