Check!

Nu är det inte mycket kvar. Idag presenterade vi "Svantes Gård" för politikerna & det gick ju alldeles strålande. Känner mig väldigt nöjd med vårt arbete & gruppinsats. På morgonlektionen hade vi video där vi kollade på alla gruppers filmer, åter igen gjorde min grupp ett fantastiskt lyckat & bra jobb. Största elogen här goes to Christina. Tydligen satte hon sig för att redigera filmen förra veckan & upptäckte då att filmen var borta. Hon tankade efter mycket om & men, in den igen för att redigera den. Sen händer samma sak IGEN! Så Christina har klippt vår sjukt braiga film 2,5 gång kan man säga. Vår film heter "Från Pungen till Graven", parodi på livet=)

*Videokursen -check!
*Puttlabäcksredovisning -check!

Kvar innan sommarlov: gruppsykologi med De elva samansvurna tills onsdag.

I helgen blev det ett besök på Kvinnerstadagarna som gav en massa underhållning. Därefter åkte vi & trängdes med resten av Närke, på Marierberg. Vi höll oss på H&M & inte Media Markt (nyöppning & timslånga köer). Blev några nya shorts, strandlinne, solkrämer, solgralsögon & flipflops. Söndagen parkerade vi oss på en stoor filt på gräsmattan & övade oss inför Mallorca. Vi övade så bra, att darling brände sig i solen, hahaha. På med den dyra aftrer sun'en:)

Saknar bästa serien nu som inte har fler avsnitt att se! Cougar Town! Har du inte sett den, SE DEN! Helt min typ av humor.

            

Hörde av min mor, som ja allt för sällan träffar, att min kära bror kommer hem i helgen! That's lovely! Kommer nog bli första helgen på nästan 5 månader som jag inte kommer träffa min gobit. Då kan jag leka med bror istället. För självklart när man väl är har tid, då sticker typ Jess på jobb i Pakistan, klasskamrater flyr hem för sommarlov osv... Det sägs bli vackert väder så kanske blir att man poolar lite?! En gammal bild på bro'

                

Såg en annan så sjukt ful bild bland mina foton på datorn. Jag är ute & rider med Anki på Tubbe & ska som vanligt slita upp mobilen & fota. Avslutningsvis kör man "a'la fjårtisvarianten" & fotar sig själv. Vad händer då? Jo min stora & saknade drummel till häst går in i ett träd (han kommer under men glömmer mig som ryttare på ryggen). Okej, jag överdrev, det var en kvist. Vilket fall, jag lyckas ju knäppa av just nu jag får kvisten i ansiktet, då jag glömmer att styra, då jag har full fokus på att se snygg ut i kamerna, hahahahahaha.



Ser ni den stora grnen/kvisten på höger sida av min kind? HAhahahaha

GodNatt!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Nja.... jag är ju lite dålig på hästsjukdomar..

men det började med fång, cushings (?), foderstrupsstoppning (?), åter igen fång. Nu har provsvaren kommit och hon har "diabetes" typ... insulinvärdet ska vara 30 Topan har 125! :(



Jannica ska börja medicinera henne idag, "vi" ger det en sista chans så man känner att man gjort allt man kan göra om hon inte blir bättre. :( Det är tungt... Men det vet ju du om någon.



Kram!

2010-06-02 @ 08:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0