Working-girl

Har samhällskunskap & jobbar med Vänsterpartiet där vi samlar info inför kommande debatt som vi ska avsluta med. Kom hem ca 00.30 i natt efter en galen kväll på jobbet. Inte en lugn stund! Det bjöds på massa skratt, bus & lekar med bland annat glass. Då jag jobbade själv igår igen, så erbjöd sig Ida att följa med. Jag är så galet glad att hon gjorde det. Hade blivit en tuff kväll utan henne. Istället blev det en bra kväll =) Pga sjukdom så ska jag in & jobba ikväll igen men då kommer Therese vara där. Spank you, 4 that!

Imorn kommer bebbi, wieeeee! Hade blivit svårt att hinna åka ned mot södern denna helg, då jag inte haft en lugn minut sen jag kom hem i söndags kväll vid 21. Eller ok, i måndags slutade jag 16 i skolan & var bara hemma. Fast då var det handling, matlagning & plugg som gällde. Sen dess har jag haft skola: 9 - 16, jobbat - 23.30, sovit några timmar & sen samma rull igen. Hemma för att sova?! Vilket liv... Jäjä, snart äre helga!

Puss & kram, skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0