Värmande ord...

Läste just min kära klasskamrats blogg där hon skrivit om vår mysig em. Det var sådana värmande & fina ord att jag bara vill berätta här, vad denna goa tjej skrivit:

"Det blev en fin dag, och jag blir på något sätt glad inombords när jag får spendera tid med denna pingla. Hon är en sån där "lysa upp dagen tjej"."

Hon skriver ofta ofta kloka ord på sin blogg & mer kan ni läsa på http://idainlife.blogg.se

På torsdag brummar min snygging hit i sin nya brum-brum, som han ska hämta imorn=) Wiieeee!

Rundar av här på samma vis, som min kloka & fina vän Ida : Dags att plöja klart de 4 kaptitel i "Bärande Relationer" vi har i läxa tills imorn.



Sen ska jag krypa ned i min säng tillsammans med herrn på bild ovan, där jag ny har nybbädat med nytt överkast & nya fina kuddar, som blev dagens fynd på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0