Vända på dygnet

Vaknade 7.30 i morse & då var jag inge rolig! Lyckades efter många om & men, somna igår ca 2.30 men vakande likt förbannat efter dumma mardrömmar. Så denna dag har jag inte haft min vanliga energi. Otroligt nog så flöt ändå skoldagen på helt ok. Kanske för att vi fick en mjuksart efter praktiken? Vi kom igång med filmandet på videolektionen & då skrattades det en himla massa! Foppa bjöd på intressanta diskussioner & P-O på roliga kommunikationsövningar. Åkte hem till mamsen & matsen & fixade me min tvätt. Där visade Matsie sitt nya husdjur - en fågel! Han hade hittat den stackaren på deras uppfart helt utslagen & hade plockat in den i källaren för att mata den & göra den frisk, haha. Ser med spänning på fortsättningen av detta. Åkte sen hem & sitter nu med den där dumma praktikrapporten. Med tanke på min låga hjärnkapacitet idag så går det ju inte så himla bra. Försökt häva i mig kaffe & till middag råkade det bli nudlar - not bra... Vad gör man inte som student då? Vet att det bästa hade vart typ en promenad eller att dragit iväg på träning men jag kände att det fanns en risk, att jag ramlat hem & somnat totalt efter det. Så nu gör jag allt i min makt, för att hålla igång mig själv, för att sen somna in TIDIGT. Kom just på att jag har lite Ben & Jerry-glass i frysen - wohooo! Sugar!

Saknar min karl sånna här ynkliga dagar...



Lite humor piggar väl alltid upp?

Annars får man väl tänka vidare på den dumma praktikrapporten, som den gullegullan Simone=)



Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0