Film & foto

Måndag förmidagar = videolektioner & jisses så vi filmade idag! Måste säga att jag ser med stor spänning fram emot vår film sen när den är klar för visning. Vi pratade idag på rasten om vi skulle bara samman allas filmer från kursen & göra en dvd-box till försäljning? Vi försöker ju skramla pengar till en resa i 2an, där vi tänkt besöka ungdomsgårdar & liknande i ett annat land. Undra om den där dvdboxen skulle sälja? Haha. Jag var iaf både bakom filmkameran & likaså skådis idag på dagens tagningar. Wohoooooo!

I bakgrunden står tvn på hos mig, som vanligt & nu går programmet "Håkans Bar". Jag Fattar Verkligen INTE varför han har ett eget program! Okej, jag är ju just nu en av dem som "kollar" men måste ju se vad alla andra pysslar med. Håkan är både ful & otroligt puckad enligt mig. Alltså verkar va en go o snäll kille men varför är han så intressant att han har ett hel tv-team efter sig ändå till Thailand? Ta mig inte så allvarligt nu när jag utryckte mina fina adjektiv om the guy... Eller vänta ett tag! Kollade just några minuter & karln beslutar sig för att öpnna baren - kan då Bara servera Öl, inga alkoholfria drycker. Haha han är ju inte smart!

Annars saknar jag mina killar... Det gör ont i mig! Godingen & Turbo, kom hit nu! Tar & minns tillbaka till gårdagen då jag & godingen njöt:



Vi var inte ensamma om en utflykt till Kristinehamns skärgård vid Picassostatyn.



Vi tog en parkbänk & njöt av solen med lite picknick



Hetingen





Fuckn lovely sky!





Haha dränkt bänk!



Gillar denna bilden (ovan alltså)



Här ser man bänken igen. Mellan vassen & halvön kommer man komma på en båt i sommar=)



Gos





Japp några pics på mig på min blogg så klart!



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fint!

2010-03-16 @ 08:14:30
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: sarah

Kul att vi båda har hittat en varsin favorit nu :)

2010-03-16 @ 14:25:32
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Lilla Topan har lyckats få fång mitt i vintern, hon har varit dålig i 2 veckor nu. Blir hon inte bättre till veckan eller om det var nu i veckan så väntar Strömsholm :(



Mitt i alltihopa fick Conda kolik, hon får det ibland med det här var tydligen den värsta gången :(

Men Conda är på benen och pigg igen, men inte Topan :(



Bara att hålla tummar och tår!



Härliga bilder! :D

2010-03-17 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0