Sex & hångel

Morgondagen i skolan bjuder på en temadag i sex & hångel (eller vad det nu hette). Ska bli intressant att lyssna till Mia Börjesson, som jag hört så otroligt gott om. Min lärare sa att jag absolut INTE fick missa henne! Frågan är, vad hon ska ta upp i ett ämne som jag känner, att media redan pratat sönder om. För nu pryder ju varenda tidningen med en rubrik om Sex. Sex säljer, ja visst men sex kanske också är nåt privat? Inte bara problem i en spalt, porr eller tips hur det kan bli bättre. F-ck, så trött jag är på att prata om det! Ok, ge mig några glas vin & mina tjejer, så lovar jag att sex kommer på tapeten ganska snabbt men då i ett helt annat sammanhang.

Skräll att klockan hann bli så mycket & jag sitter fortfarande kvar vid datorn. Skulle ju "bara" kolla fb... Tänkte faktist städa av här inför morgondagen & sen jobba lite på praktikrapporten. Jag kan bara få något gjort under tidspress, typ sista minuten.

Det är ju som sagt torsdag idag & efter det kommer det en FREDAG! Som tidigare nämnt - min favvodag! Efter skolan så väntar jag in min goding. Sen ska vi nämnligen ut på Wickan för att se underbara Mustasch. Längtar som attans nu! Extra skoj med utgång imorn när jag är så snygg i håret nu=) Har redan tänkt en massa vad jag ska ta på mig & hur jag vill ha håret. Skoj-skoj!

Idag var annars en knasig dag i skolan. På fm va klassen helt låg & totalt oengagerade. Sen talade vi lite om det, åt lite lunch & plötsligt vände allt. Eller iaf för några av oss. Skrattanfall, bus & annat galet hände som visade vår normala anda.

Förresten så har Christina skissat på en tatuering till mig under några letioner & jag tror attans att jag ska köra på den, bara jag vågra & klarar av smärtan =)

Saknar Kvinnersta me alla goa ungdomar & allt galet vi hade för oss.



Kvällsfikat var det allt full rulle=)



Matlida snodde mina muffins jag bjöd på & sprang iväg med. Insåg dock ganska snabbt att det inte va skoj att bli utelåst från matsalen, haha.



Snygg-Emma!



Who's that?





Mata varandra med muffins & chokladsås? Ja men visst!



Kärlek!



Cooling ;-)



Avslutar med en söt bild på söta tjejer =)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vi fick det under en månad förra året oxå. Tror att det är en uppskattning för att vi ställer upp såpass i januari & februari... Några få som sliter röva av sig till allas förtjänst ;)

2010-03-11 @ 22:42:04
Postat av: Kamilla

Vi fick det under en månad förra året oxå. Tror att det är en uppskattning för att vi ställer upp såpass i januari & februari... Några få som sliter röva av sig till allas förtjänst ;)

2010-03-11 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0