Party with Mustasch

Igår kom godingen hit & sen även Sara, Tessan & Bamse - Vi skulle på Mustasch! Det vart en superkul kväll med en bra spelning. Mest minnesvärt vart väl att bandet sen kom ut & hängde med oss vanligt folk på Wickan. Hm, jag har inte alls tjatat om att sångaren, Ralf, är toksnygg? Nej inte alls! Haha, nu har jag ju till o med hängt me honom =) Sen hade ju vi som gick ut ihop, jättekul hela kvällen oxå. Tessan tog med sin kamera ut så dessa är snodda från fb av henne:



Vem kan tacka nej till denna heta man? Jag bara älskar denna bild, så snygg!















Va letar han efter där i då? ;-)





Jag & goaste Tessan & Sara =)



"YEAH"



Efter spelningen hittade vi Mustasch i baren, här står Sara bra till =)



Tessan oxå!



Sara kommer nog aldrig tvätta den vackra armen ;-)



Tessan & Sara myser med Ralf!





Vem önskar att man inte vore Sara där? Well, av oss som va ute så va ju hon enda singeln & var väl värd en puss;-)



När man äntligen får hänga med sin "idol", ja då petar han i näsan?! Haha rolig snubbe den där Ralf!

Tack alla som gjorde denna kväll så otroligt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0