Örebro fick oss till Västerås

Igår vaknade jag äntligen feberfri & trots att jag inte legat & vilat mig när jag varit sjuk, så sprudlade min energi. Min darling ville shoppa & tror ni jag tackar nej till det? No way! Bror försökte även övertala oss att komma till Västerås för en night out, så vi packade en partybag om vi hade orken efter en dag i Marieberg. Både jag & snyggot blev några lappar fattigare på timmarna bland klädaffärerna men supernöjda. Jag köpte bla dessa skor till mig själv:



Kollade runt bland alla skoaffärer men måste säga att i detta fall, då jag var ute efter en kilklack så bidde det en sko från "Din Sko".

Nöjda som vi var med shoppingen, så enades vi att fortsätta vår resa till Västerås. Det är jag supernöjd med idag. Hade superskoj! Var precis vad jag önskade, en trevligt kväll med bror & co. Vi gick ut sen på "Å" (som inte hade inträde!) men efter 20 min så blev jag & godings lite trötta & valde att do the old style. Vi packade med oss jackan för lite käk & hemgång. Detta var vi visst inte ensamma om då både bror & hans granne snabbt hakade på oss. Hemma hos bror satt Phil i trappen & väntade spänt på oss med den goa maten. Tacka vetja hemmakvällar, det blir mer kvalité då! Bilder från kvällen kommer senare...

Dags att packa i ordning mig & väcka darlingen. Jag ska iväg på ungdomssektionsmöte nu! Jag är lite för gammal för att vara med i den sektionen men ska bara starta upp dem & kirra pizza till mötet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0