Photos!

Sista praktikdagen är gjord och jag sitter redan och saknar mina ungdomar. Jag är verkligen inte bra på att skiljas från människor. Nu vet jag ju, att jag kommer att få ära och jobba snart igen. De har ingen vikarie och en avb de ordinarie kommer nog att sjukskrivas men innan jag fått datum och timmar av dem, så är det ju inget spikat.

Nu har jag ca 300 bilder på min kamera, som är på väg att föras över till min dator, just som jag skriver. Varning Mimmi, möss på bilder igen =)



En kissebebis som bor på djurhemmet. Fotat av Matlida!



Myyys!



Linnea me en stor mysig kanin



Den här j-veln busvisslade efter mig en massa. Likaså gör han smackljud o andra läten. Allt för att få vår uppmärksamhet när vi kelade med kaninerna, haha.



Matilda myser me en kanin.



Ett marsvin "fastnade" o hängde me röva i vädret, när han skulle in i sitt hus. Hahaha



Matilda pussas med en mus



Jag o ett marsvin, som sen fick åka till farbror doktor. Hoppas den lever idag!



Linnea med en lite mus



Söt minigris som vinklar upp sitt tryne, för att lukta efter göttit



Minigrisarna vill ha mer äpplen medan Linnea o Frida försöker få dem en sele. De fick ge upp tillslut.



Fågelhusets tak hade rasat in.







Några av mina goa tjejer!



En helt normal Nisse som vill komma in...



Nykläckt kalv me sin mamma







Okej, kalvarna är ju bara för underbart söta men nu får det nog bli den sista bilden här:



Fick en otroligt fin present av några av ungdomarna. Dem hade bakat en kaka till mig! Kan man annat än älska sånna godingar?





Fler bilder kommer här en annan dag. Nu måste jag fräscha till mitt hem och mig själv innan min goding kommer! Ska bli underbart att få träffas=)

Kärlek till er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: My

Åh minigrisarna var ju helt underbart söta!

=D



Kul med massa bilder ^^

2010-03-05 @ 16:46:59
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: elina

Oooh vilka härliga djur Anns, du ser ut att ha haft det väldigt bra där. Kalvarna är för söta.

2010-03-05 @ 20:59:47
Postat av: Daniel

Hejsan! :D Allt bra med dig idag :) ?

2010-03-05 @ 21:08:52
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhhh, Ninisar! <3

haha, varför var marsvinet tvungen att åka till doktorn efter att du höll den?? hehe, förlåt jag kunde inte hjälpa det, du liksom gav mig den med den bildtexten under!!

Jättefina, mysiga bilder på alla djuren, tjejerna och dig!

Det ser ut som att du haft en riktigt bra praktik <3

Trevlig helg!

2010-03-06 @ 10:20:19
URL: http://idainlife.blogg.se/
Postat av: Annso

Elina, tack så mkt, har haft det helt toppentopp!=)

2010-03-06 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0