Förebilder

Satt & pausade i mitt pluggande när jag surfar runt & hittar tråden i dagens blogginlägg. Hamnade på Kenzas blogg, en snygg tjej som vunnit en massa bloggpriser & är en stor förebild för många tjejer. Nu kunde jag inte "låna en bild" från hennes blogg som jag reagerade på, inte heller länka till just det inlägget men här hamnar du direkt på rätt inlägg fast nere bland kommentarerna http://kenzas.se/2010/03/14/21876/#comments. Skrolla upp & se hennes bilder! Hur tänkte denna donnan när hon valde ut 2 foton från sin Kreta-resa, då hon RÖKER?! Försökte skriva en kommentar till henne men det cpade. Känns samtidigt som att hon blir överöst med kommentarer, så om min lilla fjutt kom med, skulle hon svara eller ens ta åt sig? Jag kan förstå om kändisar osv vill ha privatliv. Som Kenza själv som jag förstått, har ju valt att inte visa nån bild på sin pojkvän eller ens skriva mkt om honom. Varför måste hon då i hela friden plocka ut bilder på sig, när hon röker? Jag blir alldeles upprörd! Vad säger ni? Självklart så är det ju så, att ingen tjej ser hennes foton för att sen gå iväg & göra detsamma. Alltså tända en cigg, bara för att hennes förebild gjorde det på sin blogg. Vad är då ändå tanken bakom? Sånt här gör mig lite upprörd, då jag själv pluggar till fritidsledare nu & tänker en massa på sådana här frågor.

Hade en lektion i skolan idag & det var Showdance med ledaren Emma G-Berg. Gick skitbra & hade superskoj! Finns risk för träningsvärk efter lite mer än 2 timmars dansande, som det blev.

Ne nu får jag ta & återgå till min praktikrapport som ska vara inlämnad & klar idag. See u later dudes!



Mysig solnedgång över ganska tråkiga sågvärkö.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Håller med, det finns alldeles för många offentliga rökare! Och icke offentliga med enligt mitt tycke ;)

2010-03-18 @ 12:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0