Dumma Vista!

Okej är man tjatig eller rolig som uppdaterar flera gånger på en dag? Idag har jag suttit vid min sketna gamla laptop alldeles för länge för att bara kunna hålla käft. Ja ni som känner mig garvar väl nu typ "kan Annso hålla käft?". Jo då, det är sant! Fast nu börjar ja tröttna & måste ventilera. Dumma-dumma windows vista eller om det är datorn?! Försöker fixa ett snyggt bildkollage som en bilaga till min praktikrapport. Har klistrat in en massa bilder i ett worddok & nu funkar det inte att skriva text! Jag vet inte vad jag gör för fel men antingen blir det bara svart, all "text", eller så blir det vit text med svart bakgrund. Jo, jag har testat att klicka ur dessa funktioner men inte fasen funkar det ändå. Hata dumma program som inte gör som man säger! Blääää! Nästan så man blir svett av att klicka sig runt i vista...

Så där ja, där lättade det från mina axlar lite grann. Ska ta en dusch nu & sen spana Grey's =)

Eftersom jag har över tusen bilder redan, tagna med min underbara kamera, så är det standard numera att varje inlägg ska innehålla en bild. Vassagooo


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Testa om det funkar att skapa en textruta och skriva i. Det kan funka ibland... men inte om det är mkt text du ska skriva iofs :)

2010-03-18 @ 12:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0