Det rullar på nu

Sola skiner i bött & mitt humör likaså. Mina kollegor på min praktikplats har råkat bli sjuka, vilket verkligen inte är skoj för dem men som har lett till, att jag fått jobba på riktigt! Lite läskigt med det stora ansvaret över 90 internatelever helt själv och detta stora område, som jag har som min arbetsplats, fast jag kan inte annat än känna mig galet taggad. Jisses alltså, utmaningar: I just love them! Inte alltid man klarar dem men då man gör det, så får jag en rejäl kick. Självförtroendet växer, jag växer som människa och jag utökar min gräns i kunskapen om vad jag klarar av. Även nedgångar lär man sig av, fast det ger mig ju inga kickar direkt... Jag är ingen person som trivs i allt för inrutade dagar utan gillar när det sker lite oväntade händelser. Ser med spänning fram emot vad just denna dag har att erbjuda.

Tyvärr har jag inte hunnit sätta mig vid min dator hemma med min kamera, så inga foton kan jag bjuda på. Har ju en serie bilder på bla Läckö Slott & söta Simone=)

Nån som ska se Mustach på Wickan 12/3?

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är duktig du! Och modig! Bra, bara att jobba på <3

Ja, är väldigt nöjd med mina inköp.. Fanns så himla mycket snyggt och jag skulle lätt kunna köpt på mig MYCKET mer om jag hade haft lite mer pengar...=)

Snart får jag krama på dig och det glädjer mig!

Puss på´re <3

2010-03-02 @ 18:32:32
URL: http://idainlife.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad spännande, du fixar det säkert galant!

2010-03-02 @ 22:21:21
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har kollat i Karlskoga för att jag ska slippa all pendling, hemtjänsten. Är väl inte direkt jättetaggad men jag måste ha pengar så det är bättre än inget. Har inte kollat om annonsen är kvar, kollade på ofentligajobb.se. Jag kollade också på utepedagogiken men jag har inte sökt nåt, då måste jag ju vara borta hela sommaren och det har jag ingen lust med

2010-03-03 @ 22:27:59
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaha okej, då fattade inte jag det, det stog att det var hela sommaren men det finns säkert massor med olika=)



Jag har faktiskt legat i ganska bra den här gången men det är för att jag inte vill att det ska bli som sist, då lämnade ja ju in den flera veckor för sent.

2010-03-04 @ 17:46:23
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: sarah

Ska inte se mustasch eller vad dom heter men jag och frugan kommer att vara där ;D

2010-03-07 @ 16:22:42
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0