Då startar påsklovet

Japp, precis! Startskottet för ett fantastiskt påsklov har gått nu & jag är sååå glad. Känns som det varit ganska infekterad stämning i klassen ett tag, så hoppas den ger med sig när alla fått vila upp sig lite. Även våren kanske får oss lite gladare?

Började med en tur till staden för inköp av biljett till morgondagens spelning på statt -Hoffmaestro. Skitperkebiljetterna va tyvärr slutsålda, buhuuuu! Så ska man orkar gå dit ändå för att ställa sig i kö redan kl 21? Snålt av statt att släppa biljetterna såå tidigt, vill jag tycka. Det innebär att man kommer lägga en massa dumma pengar till alkoholhaltiga drycker i baren, i väntan på att resten av befolkningen i kga ramlar in. Får fundera på det där iaf...

Vart lite chockad igår när jag loggade in mig på fejjan vid 23-tiden & insåg att dagen hade gått i ett, så att jag till & med glömt min tv-kväll! Ja tisdagar är ju bokat för desperata hemmafruar & sen Cougar Town. Aja, får streama dem avsnitten via nätet.

Imorn kväll brummar snyggot till mig i sin nya bil, som tidigare nämnt. Även Anna & brorder. På fredag kommer Maria & Ndy. Älskar sådana här röda helger, som gör att vännerna reser hem till familjerna. Vad vore livet utan våra vänner?



Söta lilla Anna som njuter av Emmas goa snittar.

XOXO

Kommentarer
Postat av: moe

tja annso, det var inga hemmafruar avsnitt denna tisdag (aka igår) då det var CSI-trilogi, så det missade du inte iaf :)

2010-03-31 @ 20:04:21
URL: http://guar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0