Bloggar

Surfade runt & ramlade över en ny intressant blogg nyss. Den innehöll både snygga foton, en tjej med god smak & som faktiskt hade snygga former & som även hade bra modesmak (som jag gillade alltså)! Många idag kämpar för att vara pinnsmala & toktränade & då är det kul med andra perspektiv på kläder osv. Inget ont mot nån, för jag tycker att det flesta människor är vackra. Dem som inte är vackra, är de där onda, manipulativa människorna som för krig, djurplågeri & andra hemskheter. Anyway, måste ju tipsa om min kära vän Öbergas blogg http://www.klitsch.blogspot.com/ Ni som känner henne, vet att hon har lite skruvad humor. Här kommer det även fram hennes roliga & knasiga tankar, jag bara älskar den! Ni som inte känner henne, ta den inte på 100% allvar men ett spana in den lite udda bloggen.

Snart närmar sig våren, bara den där vita snön, som nu är mer brun, kan ta o rinna bort... Längtar efter att få inhandla nya shoes! Kolla in den här puddingen från Top Shop



Nästa vecka kommer det hända lite skojsigheter! Ska jobba tisdag & onsdag på Kvinnersta med ungdomarna igen. Ska bli superskoj att träffa alla & jag stormtrivs på hela området. Att jag sedan tjänar pengar, är ju verkligen ett stort plus. På onsdag 10 - 13 befinner jag & Ida oss i Bregårdskolan. Då får ni komma & prata med oss om fritidsledarutbildningen =) We will tell u everything u need 2 know.

Oj då, snart dags att slå på tv'n, det är ju desperata hemmafruar kl 21. Låt oss avsluta med en egobild på MÄJ!



Btw, I so need photoshop & kunskaperna hur jag använder det NU! Ge mig! Simsalabim...? Neehepp, funka inte att trolla :(

Kommentarer
Postat av: natti patti

sexy baby!!!! pusselipuss från Linkan

2010-03-22 @ 22:04:56
Postat av: Annso

Hihi nämen taack du själv sexy :)

2010-03-22 @ 22:18:29
Postat av: veronica öberg

haha, vad söt du är! och så mysigt ni verkar ha haft det hos emma!

2010-03-23 @ 16:47:36
URL: http://klitsch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0