What about?

Har egentligen inget vettigt att säga idag men kände för att skriva av mig. Har surfat runt på lite bloggar jag följer & ofta får man en lust att uppdatera sig egen blogg då. Idag är i alla fall en riktig mysdag. Himlen är grå & regnet droppar. Just denna dag så kommer vår kära Viktoria att gifta sig med sin Daniel. Vad säger folket om detta? Alla har väl sin åsikt men som jag upplever det, så anser väl alla att vi använder på tok för mycket av våra skattepengar på detta? Fick höra igår att de skor om alla hovstallets hästar för denna stora dag. Egentligen ville de ha silverskor men det blir aluminium. Nio hovslagare anlitas för att ändra om skorna till idag, för att sedan ändra tillbaka. Därefter ska alla skor graveras med åt vackert. Vad blir denna kostnad måntro? 50 000kr? Hur många ser att hästarna kommer glittra från fötterna? Antagligen inte ens en hästbiten Annso. Kan vi inte bara sätta stopp för detta flöde av pengar som måste ske idag? Fy tusan asså!

Nu ska jag försöka få över bilderna från Mallorca till datorn.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0