Long time, no see?

Jag ska inte börja babbla om hur upptagen jag är med mitt liv, som gör att jag inte hunnit blogga. Tro folk skiter i det. Bland det mest tråkiga att läsa hos andra, enligt mig. Har man inte tid, så är det ju bara så. Folk som börjar sina inlägg med ex "sorry att jag inte haft tid pga xxxx & jag haft sååå mkt att göra" är nog mest ute efter att få "skryta lite" om deras liv. I'm not gonna turn to one of them...

Landade igår i Örebro kl 17, då vi lämnade ett regnigt Mallorca. Haft en fantastisk vecka som lett till att bland annat: jag har blivit brunare, lagt på mig några semesterkilon, kommit min kärlek ännu närmare, varvat ned efter stress, jobb & skola, njutit av fantastiskt go mat (mest den italienska), ca 350 vackra foton på min kamera, blivit aningens fattigare men även rikare från shopping av skor, nagellack, parfym, dryck & lite godis. Mår toppen & att vakna idag kl 8.20 till att solen strålar, gör mig lyckligare. Har hängt med Ida & Anki idag i Dammis & även träffat familjen Almlöf Berge. Nu ska jag nog ta mig ut i sola igen, innan det blir kvälla.

Saknar mina klasskompisar att få skvallra med! Hur har ni det ute i landet?

"Don't you find it ironic that after Monday (M) & Tuesday (T), the rest of the week spells out WTF?"

XOXO


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vi (eller Jannica med min övertalning) har valt att ge Topan "en sista chans". Så nu medicineras hon ytterligare en gång, fram till att de ska åter till Strömsholm. Där får testerna och veterinärerna hjälpa henne fram till ett beslut. Men då känner hon iaf att hon gjort vad hon kunnat.



Det tråkiga är väl att hon mår bra när hon går på medicinen och står inne, men man kan ju inte ha en innehäst :( Det är bara och hålla tummarna för att hon blir bra, annars får hon äta så mycket gräs hon vill i hästhimlen!



Jannica brukar rida för din kusin(?) Anki nu för tiden :)

2010-06-17 @ 08:13:51
Postat av: Kamilla

Ovanligt med regn på Mallis förresten! Första morgonen när vi vakna förstod jag inte vad som lät, kunde aldrig tro att det spöregna utanför fönstret... men jopp. Tur att det drar förbi fort iaf :)

2010-06-17 @ 08:15:07
Postat av: Jenni

lägg upp korten, vill se! ^^

2010-06-17 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0