Sommartorka?

Verkar inte va många som varken uppdaterar sina bloggar, facebook eller läsa bloggar. Sommartorka? Börjar snart jobba & regnet har öst ned hela förmiddagen & då är det gött att bara surfa runt en stund. Vad gör ni alla andra där ute? På fredag vinkar jag hejdå till de sista lägerbarnen för att sen återgå mot skogarna. Inte bestämt än när vi exakt packar bilen/bilarna men känner att jag längtar lite hem. Har ju ett litet hus att ta hand om=)

Ikväll ska det spökas för barnen men det vet de inte om. De tror det ska vara filmmarathon, haha. Ni som känner mig vet att spökkvällar är nåt jag verkligen gillar! Får se om de lyckas sova nåt, det är redan lite spöklikt som det är där ute. Folk har vart med om lite skumma ljud & upplevelser sen tidigare, kanske vi väcker nåt sovande spöke?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Ida

Mohahaha! Skrämde du dem ordentligt nu?? =)

Är du ledig resten av sommaren sen? Själv så jobbar jag fram tills den siste juli och sen får jag 23 dagar innan skolan börjar.

Jag satt o dregglade lite över Eclipse igår när jag var på bio. Men nu undrar jag; - Vad hände med Edward? Nu ser han ju mest sjuk ut... (ok, jag vet han är död men ändå!) Det såg ut som om han druckit för mycket sprit, pluffsig och sliten!! =)



haha... men Jacob va het!

Har du sett den?



Puss på dej! <3

2010-07-24 @ 09:41:05
URL: http://idainlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0