Shoppat!

Tjenixen!

Idag var min lediga dag & har försökt göra bara sånt som man mår bra av. Började alltså att sova länge, åt lite thaimat med darling till lunch & drog på en shoppingtur på stan med svägerskan. En hel del fynd blev det så som shorts, linnen örhängen, klocka & underkläder. Hittade till & med ganska fin bh i D-kupa på H&M & det va ju väldans trevligt. Att handla sånt är annars bara skittråkigt... Åkte sen förbi hos sambons föräldrar där det blev glass, kaffe & lek med svägerskans kids.

Nu spelar mannen xbox, jag surfar & fotbollsmatchen hörs från tv'n. Är det bara IT som underhåller oss nu för tiden? Tur jag ska jobba imorn & får komma ut i naturen igen i alla fall.

Har jag ork, så kommer det bli en tur till Gbg på fredag kväll för att fira Annas födelsedag & att hon & Henrik flyttat ihop. Ska även bli gott att få krama på mina goa tjejer då! Imorn börjar jag jobba 12 - 23 & sover sen med barnen, har alltså jour. Jobbar därefter 9 - 17 & är osäker på om jag orkar ta mig till Gbg efter allt jobb. Beror väl på om barnen låter mig sova eller inte. Att åka fram & hem igen tar minst 3 tim.

Förresten, det spökar på Sjölunda, i huset där jag jobbar!

Bilder på söta Smilla från midsommarhelgen i stugan:





Gott att bli borstad!







MERA!







-Den är så goo så jag nästan äter upp den!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

saltvattenspray alltså, det kanske vore nåt =)

2010-07-07 @ 22:08:57
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Therre

Sådär tokigt lycklig blir min katt med när man borstar henne :D

2010-07-23 @ 12:07:31
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0