Low...

Idag känner jag mig lite låg. Vet inte om det har med våra kvinnliga hormoner eller vad det kan bero på. Så fort jag känner mig lite knas försöker jag analysera mig själv, hur jag ska ta mig ur detta & anledningarna till vad det kan bero på. Idag känner jag mig tyvärr som en liten fjårtis & har bara ingen lust! Vad gör man då da? Jo man åker iväg & jobbar med ett gäng livliga tonåringar inom 1 timma. Jobbar 15 - 23 & sen sover jag jour med dem. Jobbar imorn 8 - 16, så imorn kväll får vi se hur jag mår, haha. Har faktiskt ett jättekul & lärorikt jobb men alla dagar är inte alltid de bästa. Människan är inte perfekt men det gäller att våga erkänna det också. Att våga säga att man inte kan eller vill allt.

Idag känner jag bara ett gigantiskt sug efter PIP - Putte i Parken, som drar igång nästa vecka. Se www.putteiparken.se för mer info. Det är en festival i Karlskoga med galet mkt bra band. Innebär också att massvis av vänner återvänder hem för detta & det ska bli fantastiskt kul! 

Hår då! Har fått en ganska stor utväxt & funderar vad man sa göra av det? Ska jag lägga i mer blonda slingor? Eller påbörja håret för en vinter & höst? Dvs brunt? Nån som vill dela sin åsikt, så blir jag toppenglad!



Lite sommarbrun med brunt hår, augusti -08.



PIP -08



Åker båt i Vänern undeer midsommarhelgen.



Mallorca i början av juni, en kväll. Håret är aningens ljusare nu.

Var rädda om er alla! Carpe Diem.


Kommentarer
Postat av: Emma

typ fotobloggar och skumma sidor haha. bland annat www.ponyxpress.wordpress.com =)

2010-07-22 @ 13:10:24
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Linchen

Blooooondt!!:)

För bövelen & lägg upp lite bilder från inflyttningsfesten! Pöss!

2010-07-22 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0