Dåligt med uppdateringar

Trots att jag bara ska jobba 40 tim/v blir det en hel del mer. När man väl är hemma från jobbet så är jag rejält slutkörd. Hade i alla fall en ledig dag igår som startade med en färd till Svalnäs för bad & solning. Det är ett otroligt toppenställe där man nästan får en känsla av medelhavet men med ryggen till skogen, så vet man att det är Sverige. Blev uppringda & erbjudna att hänga med på bio i Skövde, då svärföräldrarna hade fribiljetter. Snabbt iväg hemåt för en snabbdusch & sen vidare till bion. Tog med en extra jacka i fall det skulle vara kyligt. Där misstog jag mig REJÄLT! Det måste varit minst 40 grader i salongen, utan att jag överdriver. Svetten rann om mig hela 2 timmar & hade det inte varit för filmen Eclipse, hade jag dragit därifrån. När filmen var slut, så hörde man runt om sig, att alla var svimfärdiga pga värmen. Fy farao! Betala fullpris för sådant? Nej tack, aldrig mer Skövdes biosalong!

Förresten, har världens bästa pojkvän & svärfar! De har bytt olja i min bil, tvättat utsidan & insidan av bilen ser ut som om den är hel ny. Heeelt otroliga! Jag var i total chock över detta hela kvällen! Nån som har en idé på hur man ska tacka dem? Ni som åkt med mig i min polo, vet hur skitig & sliten den var. Nu är allt som nytt, till & med alla säten:)

Kommer nog vara dåligt med uppdateringar från min sida här medan jag jobbar. Jobbar under sekretess & kan därför inte dela med mig om upplevelser & händelser. Hoppas alla mår bra ute i hettan & att ni dricker vatten & får i er salt!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0