Världens bästa mormor!

Idag låg jag bra till med tiden på morgonen (alla i klassen vet att jag ofta ramlar in runt 9.05) men plötsligt så plingar det på dörren! Där står min goa mormor, helt förskräckt, över att morfar igår nekade mig mat hos dem. Jag ringde igår för att höra om det fanns nån mat men han svarade bara att "de spelade kort". Hon menade att jag ju kunnat komma ändå, hon hade allt skällt som bara den på morfar för detta, haha! Sen frågade hon om det var mina sängkläder som låg i tvättstugan & om de behövde tvättas. -Skojjar hon? jag har en överfull Ikea-påse med sängkläder som jag inte hunnit tvätta! Hon blev så glad att få hjälpa mig med denna & lovade mig middag idag efter skolan också. Heeeelt fantastiskt måste jag säga! Därav min sena ankomst till skolan i morse, igen. Inte bra men bra ändå=)

Mina tankar idag, går det Lena som fyller 28 år! Denna födelsedag tillbringar hon på Bali med sin pojkvän, en julklapp hon fått av honom. Love u honey!


          

Idag fick jag höra att Tubbe fått sällskap av en häst med exakt samma otur, till & med samma ben som gått av. Blue Hors Matiné bröt benet i sin hage och fick avslivas på direkten. RIP. Läs mer på http://www.bluehors.net/cms/front_content.php?client=1&lang=3&idart=587



Kommentarer
Postat av: sarah

sv: haha ja det är lite lyx faktiskt ;D

2010-02-01 @ 13:15:48
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0