Sunday, bloody sunday...

Dagarna går fort när man har kul! Började med en galen fredag i skolan där vi åkte lite på längden, grillade mashmallows över elden o fredagsstämning var på topp. Jag Erica & Ewas lilla tur runt skolan på längdskidorna, slutade med att alla vi hamnade i snön ett flertal gånger. En av gångerna var, då vi skulle ta oss upp för en brant slänt. Att stå stilla på längdskidor i en brant, slutar då med att man åker bakåt -vilket jag gjorde! Erica står då o ropar till Ewa (vår lärare) att hjälpa mig men Ewa har fullt upp med att skratta åt mig, som ligger o vevar med stavar o skidor i ett dike! Förstår nu i efterhand varför Erica inte gjorde mkt, hon hade ju fullt upp med att fota mig! Hahaha



Som ni ser, så försöker min arm att nå "botten" för att stödja mig upp men det var ju typ bottenlöst. Efter lite envishet kom ja upp tillslut i alla fall!

Hamnade på dansgolvet igår med Ellie, vart ju trevligt! Lite öde med folk & inne på statt kändes det som jag passerade igenom ett gymnasiedisco. Tur att Harrys finns då, iof dåligt med folk där oxå.

Söndagar är inte min favvodag på veckan. Sån där dag när det finns tid till en massa men inget blir gjort. Tvättar i alla fall! Oj, där kurrade magen till. Borde fixa lite käk.

På onsdag är det styrelsemöte med årets styrelse. Ser fram emot det!=) Nytt blod i styrelsen är ju skitkul även om de avgående kommer att saknas.

Längtar redan till nästa helg, som fasen oxå! J & J's 55 årskalas=)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker att du va skitbra på att ta dej upp, jag vet inte om jag hade klarat det. Bilden blev bra iaf=)

2010-01-18 @ 00:15:22
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0