Praktikplats

Yes, nu är den fixad! Jag slapp söka plats i Västerås o bo trångt i en 2a me lillebror. Kvinnersta fritidsgård sa att de ville ta emot mig! Kommer att befinna mig där i 5 veckor från 1a februari. Började söka i december men fick inga svar och sen kom jullovet, då ingen gick att nå. Så kände lite panik att ringa så här i sista minuten. Ville egentligen vara på en döv fritidsgård men det finns inga, tydligen. Blir väl dyrt o slitsamt att pendla med bilen men hoppas det ger tilbaka i kunsap & meriter. Kommer flrhoppningsvis få se lite hästar oxå=)

Åter igen ett långt samtal, blev på 1 tim o 40min, haha. Ser fram emot helgen!

      

Good night my friends

Kommentarer
Postat av: Elinore

Wiiiiie :D

2010-01-13 @ 01:23:12
Postat av: Kusin anka

Gött att du ska va på mitt gamle hak, hehe! Min blogg e offentlig igen nu ;)

2010-01-13 @ 15:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0