Ny adress?

Kikade in här o ser att några tappra läsare kollat in på min blogg. Jag tror jag vill fortsätta blogga men kommer då skapa en ny adress. Jag lovar er alla att ropa ut den här bland annat! Hade över 100 läsare som mest, tror allt hästfolk i hela Karlskoga läst mitt inlägg om Tubbes bortgång. Vi får hoppas att alla ni är rädda om era bäbisar, man vet ju aldrig när nåt sånt hemskt kan ske.
 
Var faktiskt i Dammis idag o kollade när Anki red. Saknar hästarna o ridningen även om det självklart är Tubbisen som är den jag saknar mest. Så hör av er om ni vill ha hjälp med nåt!

Om/när ny adress skapas så är ju urkass på det där med att skapa header, ja all html. Nån som vet nån som gillar att hjälpa till med sånt?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0