Nattlig uppdatering.

La nyss på luren efter ett trevligt samtal. Har väl blivit halva kvällen i telefon? Nåja, lite skvaller, framtidsvisioner om klubben o helgplaner har hunnits med. Innan jag somnade skulle jag bara kika in på E's blogg (som för övrigt var både snygg & underållande) & blev sugen att ge henne en uppdatering. Hittade ju några fina ord om kärlek, på hennes sida som jag bara va tvungen att sno o lägga här:

"Du anklagar kvinnan för att hon fladdrar från den ene till den andre. Klandra henne inte, hon söker en pålitlig man."

"Ett av Trollkarlen Kärlekens små trick är att låta två människor gå åt var sitt håll och ändå alltid förbli sida vid sida."

"En kyss är ett vackert knep som naturen skapat för att hejda talet när ord blir överflödiga."

"De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar."

Kändes toppen att va i skolan igen. Jag är otroligt lat men mår ändå bäst, då jag har saker för mig. Alla klasskompisar bara strålade efter 3 veckors jullov. Alla såg utvilade, pigga, glada & fulla med energi inför en vårtermin. Känn på det ordet: VÅRtermin! Ja snart är den här & vi går ju också mot ljusare tider.

På onsdag har vi styrelsemöte, alltid skoj att träffa hästtjejerna! Vi har lite att hinna klart med inför årsmötet som är på lördag.

Nu ska jag nog plocka fram min svenska deckare o hoppas somna in gott. Min bebbi ligger o spinner för fullt bredvid mig & jag ligger under två tjocka täcken. Som singel, så får man göra sitt bästa att hålla värmen i kyliga Sverige. 


      

Jag i nobelbacken under mellandagarna. Hoppas ni alla håller er varma o goa!

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Elinore

Kul att du tyckte de var underhållande, ska försöka fortsätta så då :)

2010-01-12 @ 00:02:54
Postat av: Therre

Härligt att du är tillbaka och på samma adress, blir så mycket lättare att hitta hit då :)

Må gott!

2010-01-12 @ 13:26:12
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0