Music is da shit!

Kom hem från skolan & hade en idé på lite grejer jag skulle fixa med. Började faktiskt med att dammsuga av golven, satte på kaffe & sen dog jag. Blä va jobbigt när man totalt tappar motivationen till allt. Surfade lite men inget kändes lockande. Så satte jag på lite ljuvlig musik för själen o känner mig mkt bättre till mods nu. Vad vore livet uten musiken? Alltså jag har ju döva i min familj, så på sätt o vis vet jag ju. Fast jag? Hur skulle jag vara?



Denna fick mig i alla fall att börja gunga med i livet igen=)

Jag vill inte ha dumma munsår mer, kan skiten bara springa o gömma sig & dö? Usch, hate it! Tur att jag & Erica tampas med dem ihop i skolan, haha.

Imorn ska vi ut i snön & göra eld i skolan. Ska bli ljuvligt att få vara ute i dagsljuset hela förmiddagen med klassen! Sen blir det hem o fräscha upp sig, snabbpacka & sen sätta sig i bilen för en tvåtimmars resa söder ut. Spännande kommer det bli! Behövs lite spänning i vardagen=)

Tror jag ska slänga mig på soffan nu o spana in ett 30min avsnitt om konservatism, ett nytt grupparbete som påbörjats. Vi har även en ny kurs; video, som innebär att vi får göra vår egna film! Sjukt kul & är supernöjd med vår idé & manuset vi börjat skissa på, i vår grupp.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas att du får de trevligt på din lilla resa och att ditt munsår försvinner, jag lider med dej vettu..



2010-01-15 @ 19:21:19
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Erica

Självklart blev det den bilden som blev stor, den är ju snyggast! Varsågod att ta den du=) Får väl se om du är snabb nog nästa gång, det lär ju bli fler vurpor iaf, haha

2010-01-17 @ 16:02:48
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0