Mitten av veckan

Nu har man klarat av halva skolveckan & det är en trevligt känsla. Jag ska bara få ordning på min del, inför vår redovisning vi ska ha imorn. Jag & två klasskamrater ska berätta om judendomen, inför vår klass. Vi har ett helt pass till förfogande, eller som vi helt enkelt ska fylla med intresant information. Det kommer i alla fall kännas otroligt skönt, när vi är klara.

Fyndade på coop efter skolan idag! En ny parfym till halva priset & 4 pocketböcker för 100kr. Helt i min prisklass, I like it=)

Imorn blir det city med Ida o sen vidare för hårfärgning. Båda ska vi på kalas i helgen o vill va snygga tills dess. Blir spännande att se vad resultatet av morgondagen kommer att bli.

Jag & Ida på sommarfjäll.

           

Har börjat med "showdans" i skolan & det är ju bara såååå kul! Emma-godingen är vår "lärare" o bara det säger ju en hel del om skrattfaktorn...

Jag & dansläraren Emma på toppen av ett berg!

       

Nej nu får ja sluta babbla skit här o dansa mig in i pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0