Måndagstankar

Har ni nån idé hur man ska göra för att inte hamna i viloläget när man kommer hem på e-m? För mig har det funkat, då jag drog mig iväg i stress, till stallet tidigare men nu då? Jag kommer hem o typ "jaha, vart ska man börja?". Har surfat runt o läst massa bloggar en stund. Följer vänners bloggar som handlar om allt från hästar, träning med hästarna, träning för egen del inkl kost, mode, typ dagboksvarianter "idag har jag bla bla", vänner som pratar om tankar o känslor etc. Intressant det där att det finns så otroligt mkt olika varianter på bloggar! Vad följer ni för bloggar, där ute?

Har tänkt mig att bli en brunetta igen. Den röda blev så otroligt ful efter några tvättar att jag nog har ca 8 nyanser, minst! Vill va snygg till helgens galej=) Planerade in att fixa det imorn hos kusin mimmi men kom just på att jag dansar då. Attans! Har tänkt spana på stan efter nåt att bära på sig på kvällen oxå. Har inte en endaste idé på vad jag önskar. Känner ju inte för nån avklädd klänning, vintern är fortfarande här. Frågan är vad man vill ha då, utan att det blir vardagskänsla? Nån som har tips?

Såg på filmen Changeling igår, varmt att rekomendera!

 

Just ja, har hittat hjälp med designen av min blogg!!! Otroligt söta Sanna=) Eller ja, det är väl en header hon ska slipa på. Så himla glad!

Take Care my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0