Ingen ny adress



Tog bort min fina header, som inte längre var aktuell. Känner att jag vill ha kvar min inarbetade bloggadress. Så alla som, följer den, ni kan fortsätta ha den bland era favoriter:)

Imorn börjar jag skolan igen efter 3 veckors jullov. Blir kul att träffa alla kompisar o se vad de haft för sig. Jag har iaf haft det superbra men saknaden efter Tubbe är med mig än...

Var ute o promenerade en dag i -20 på mitt jullov & fick syn på detta som jag va tvungen att fota:


           


Over and out for now!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Är det hyttfallet? Fin bild! Längesen jag läste din blogg nu, har missat massa märkte jag... kram kusin

2010-01-22 @ 22:29:11
URL: http://lolloalmlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0