Dansa-dansa!

Hemma o vänder för ett ombyte till danskläderna. Haha, där lät jag seriös! Menade mjukisarna typ. Ska strax iväg o skaka rumpan. Nu har vi inte många övningspass kvar innan det är dags för vårt uppträdande! Ni som inte har nåt för er, 13 februari så är vi ett gäng tanter som ska visa vad två gymnasietjejer lyckats lära oss. Det är deras projektarbete i skolan. Vi är en tantgrupp o en barngrupp & vi har sååå kul!

Idag när jag körde hem från skolan, så saknade jag verkligen dagarna jag stressade hem för att hoppa i ridbyxorna o rulla vidare till Tubbe... Även om jag hittade en annan häst att motionera, så är det ju Tubbe man saknar lite extra. Likaså att ha sin egna häst! Alltid ett dilemma att hjälpa andra. Även om jag inte hört, nån som behöver hjälp då...

Här är mammas kisse Smilla på julafton. Hon blev lyckligast av en kartong, som Mats julklapp låg i, från mig. Så söt!



XOXO

Kommentarer
Postat av: Linda

Zinnia och jag vill ha hjälp! Hon vilar fortfarande men ska snart sättas igång. //L

2010-01-13 @ 11:04:15
URL: http://cheran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0