Brunettan is back

Så trött så jag snart ramlar av stolen men kände ändå att jag ville skriva lite. Har haft en toppendag, även om det vart lite kämpig. Somnade ca 2 igår natt efter en massa slit med vårt grupparbete, så denna dag har vart ganska seg pga det. Dagen flöt ändå på bra med bland annat en otroligt spännande lektion i gruppsykologi, där vi började kolla på "Die Welle". Den verkar asbra!!! Avklarade vår redovisning om judendomen & det känns ljuvligt, att den biten ligger bakom mig nu.

Efter skolan drog jag, Ida & Elin till stan & jag fyndade en klänning till lördagen! Tack vare Ida=) Vi fikade lite o tjatade tjejstrunt, som alltid en nice. Sen hakade Ida på hem till mig & trollade fram mig till en brunetta! Så nu är jag taggad till lördag med en ny klänning & håret kirrat. Bara dejten som fattas... ;-)

Imorn blir det pulka i skolan & sen fredagsmys, kan det bli bättre? Ja självklart, min Tubbe hade jag gärna haft med oxå...

Orkar inte ta en ny bild på hårfärgen men bjuder på en gammal på mig & goaste (& saknade) Schömpis.

        

Good Night my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0