Borttappad nolla?

Imorse hade jag nog inte alla mina hästar hemma... Kikade på termomtern o tänkte "aha, bara -1 ute, då behöver inte bilen varmköras, för då skrapas rutorna enkelt!". Yeah visst?! Stod sen o slet som ett djur o kom nån minut för sent till vår videolektion. Berättade detta för några ur klassen & M-L brister ut "sa du -1?", jag fattade inte ett skit va hon sa. "Jo det var ju -10 Annso" svarade hon mig då...

Annars är väl måndagar alltid lika spännande efter en superlyckad helg -not! Har nog absolut ingenting att klaga på min helg. Allt man har kunnat (realistiskt sett) önska sig har infunnit sig. J & J's fest vart superlyckad & kommer va en fest man sent glömmer. Massa skratt, underbart go mat, superskojjigt folk & till & med en stripshow av en kille - till Jessica!

Idag spelade vi ett spratt i klassen, för vår lärare. Har ni sett filmen "Die Welle"? Har du inte det, så kommer du inte förstå detta men vi hade kollat halva filmen förra veckan. Till dagens lektion, så klädde vi oss hela klassen i vita skjortor & gick i marsch, till lektionen. Han (vår lärare) hade hört oss komma från korridoren, stampandes (vi vet att han alltid sitter i tid o väntar på oss) & brast ut i skratt när han såg oss tåga in, klädda enligt filmen.

       

Jaha, har en massa läxor & ska väl inte sitta här. Dax att ta tag i dem! Ha en underbar kväll my friends!

Kommentarer
Postat av: Anki

Nu får du allt ta och komma bort till stallet snart ;) Snart drar jag ut på round-trip sverige runt och kollar på ponnisar ålder 2-6 wihiii!!

2010-01-27 @ 14:59:46
Postat av: Maja

Är det "vågen"? När de härmar nazisterna?

2010-01-27 @ 15:41:16
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0