4 pass på 2 dagar?!


Ja om man kan räkna till att 45 min skottning, är som ett motionspass (& jaaa, jag är smått svett!!), så har jag hunnit med 4 pass på 2 dagar=) WOW! Igår körde vi tennisfotboll & parfotboll på idrottslektionen i skolan. Jag hatar fotboll men skrattade mig igenom 75 min utan problem. Speciellt parfotbollen då jag var med Jenni, var både skoj & svettig. Kan det varit tävlingsmänniskan som vaknade i mig? Senare var det dags för veckans streetdance med tanterna. Tror nästan våra danser börjar sitta nu inför vårt uppträdande! Tjejerna som coachar oss är grymt goa & duktiga. Skapande, som alla på skolan har 1gång/veckan, "läser" jag showdans -som tidigare nämnt. Vi kör 75 min dans i aulan o svettigt blir det & minst lika skoj har vi=) Känner att kakan jag köpte, när jag fika med Virre är nog bortbränd nu.

Annars snurrar en del knasiga tankar i min lilla hjärna. Vissa saker kan jag inte sätta fingret på, hur man ska bemöta & reagera på. För ibland reagerar tankarna på ett visst sätt & när man frågar sig själv, varför tyckte jag på detta viset, så vet jag inte varför. Reaktionen bara kommer & jag vill ha en anleding, ett varför. Får väl ringa nån vis vän, som kanske kan reda ut det där åt mig. Vad vore man utan dem? Dem där änglarna till vänner, som kan se saker ur ett annat perspektiv. Är lyckligt lottad med en gigantisk hög av älskbara & fantastiska vänner. I love u all!

Förresten så får jag nyhetsbrev från asos.com. Idag blev jag åter igen småsugen på min lugg, kolla in denna donnan:



Ska bara skaffa sånt där superblankt hår oxå, haha.

På fredag ska jag & Poolisch (min bil) åka söder ut igen! Söta Julia ska sällskapa med min bebbis. Känns gött, kan jag bli borta hela helgen & njuta, utan att undra om han känner sig ensam.

En till sak, ska inte vintern vara en årstid med lugn & ro under en filt till en film? Tycker det rasar in eventsinbjudningar på fester hit & dit. Blir alltid glad & tacksam när folk vill att jag ska komma på deras fest men det är ju så många nu?!

Lite pics från våra underbara fredagar i skolan. Klicka på dem, för att se dem i störra format:


   

 

  

That's all for now folks!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0