Djurbilder!

Idag kommer det nog bli en bra dag. Vaknar upp av mig själv runt 10 & ligger & drar mig till 10.30. Kliver upp till solskenet & äter lite frulle. Kl 14 börjar jag min arbetsdag på Kvinnersta med idrott. Efter det tar vi lite käk (tror det blir pankakor idag) & kl 17 drar vi in till Marieberg med ungdomarna. Passar mig perfa, eftersom jag tänkt köpa en top till lördagsens dansuppvisning. Ska nog slänga med ett par extra träningsbyxor när jag ändå är i farten. Sen blir det nog ett besök in på Gina & se om Christina jobbar oxå=) Då kan det iof bli dyrt...

Tänkte bjuda på mina djurbilder från min praktikplats, Mimmi - varning för bilder på möss & råttor längre ned ;-) Ursäkta även den taskiga bildkvalitén, det är bara taget med min mobilkamera.



Minns inte denna söta ponnys namn, men va så gulligt klippt!

                  



En cool ödla!



Söta geckos!



Coolaste killen ska få komma ut!









Sköldpaddor & fiskar!



Bebisödlor som bara är nån vecka gammal!



Goaste minigrisarna som vart sååå glada när vi kom in. De pratade & grymtade med oss.



Therese hoppade in o myste med dem=)





Bredvid bodde några goa kaninbebisar med deras mamma.







Titt så liten söt bebbi!!!!









Kanin av nån cool ras.



Belgisk jätte gömmer sig bakom stor hö-boll=)



Nån annan söt kanin av annan ras.



"Hello"



Mus söker uppmärksamhet



Sån där söt musart me gigantiska ögon. Enl Therese, så bits dem dock..





Råttan tvättar sin svans =P



Marsvin!



"Hej, jag är jättesöt!



Gris med sina kultingar. Dem ville inte vakna & komma & pose'a för mig..

Avslutar me en bild på en åsna, kan vara Tingeling. Dags att fixa sig för att åka in till jobbet!



Kommentarer
Postat av: Ida

jaa, stjäl en kanin till mig!! Helst en liten som är söt och som vill mysa! =)

2010-02-10 @ 15:55:53
Postat av: sarah

Nej men det är det vanliga bara men har fått en diagnos nu så nu är det konstaterat att jag har ADD ;D Så nu ska jag få medicin mot det. så förhoppningsvis blior det bra nu :)

2010-02-10 @ 20:41:58
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tack för varningen :) Jag kisa lite när jag kom längre ner på sidan, så det var inte så farligt denna gång, värre när de anfaller på jobbet ;)Ha det bra får ta en fika nån dag och skvallra lite! kram

2010-02-11 @ 19:15:42
Postat av: Annso

Ida, kan bli svårt att sno en men om jag får möjligheten så får du den direkt;-)



Mimmi, Hahahahaha -vaddå anfaller? En liten mus som trippade förbi? Lika stor som din tumme? Fika & skvaller tackar jag aldrig nej till;-) Kram

2010-02-11 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0