Tjofadderittan

Min goding ligger o spelar ljuv musik från sin gura här bredvid mig. Jag försökte va ambitiös & leta sommarjobb men det sket sig. Ärligt, nån som vet nån som söker lägerledare? Alltså oavsett läger, jag vill ju ha ett jobb som kan utveckla min framtida karriär=) Well, de typ 5 som finns att söka, har jag ju iaf sökt.

Var tidigare och lekte vid Läckö slott, kameran var självklart med fast orkar inte lägga upp nåt nytt här idag. Ska väl snart bege oss iväg för lite mat.

Igår var vi på bio, Farsan, den gav en hel del massa skratt kan jag lova! Speciellt en scen då "chefen" ska va en hårding och göra sallad till sin fru. Tror hela salongen skrek av skratt. Lite ledsamt var det oxå, när en gammal svart labbis måste somna in. Tänker tillbaka på Hampus som man växt upp med och självklart kom en tår för min Tubbis oxå. Hatar när djur ska behöva dö...



Man kan inte annat än skratta till språkfelaktigheterna som kommer med "turkbrytningarna". Som ex "Du måste ge däj med det dära tantsexet och metallsex!". Det han menade var tantra och mentalt sex..

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0