Ska bara...

Känner mig som Alfons Åberg som "ska bara". Borde legat i sängem för länge sen med tanke på hur trött jag varit idag. Har inte vart uppe före kl 9 på minst en månad & idag började dagen kl 9 på Kvinnersta. Eleverna har lov, så då får vi passa på att fixa med sånt som inte hinns med av vaktmästaren eller på kvällstid. Det bidde en tur till Ikea bland annat. Körde hem med solen i ögonen, vilket var himla skönt. Slängde ihop lite käk, så imorn ska jag ta med matlåda=) Sen åkte jag på en kaffe med Ewe, så mys. Otroligt vilka världsproblem vi kan lösa!

Nä vad säger ni? Lite mer bilder va?! Här har en av eleverna fotat mig, jag är väldans trötter här:



Tog en snygg bild på henne oxå:



Ja, som fritidsledare får man uppleva många goa personer



Klockan i bakgrunden är död & den är nog runt 23, när korten tas. Humorn på låg nivå & sängen kallar för oss, precis som den gör för mig nu.

Såg just på fb att min vän nog blivit moster till en William? I så fall -Grattis! Törs inte höra av mig nu, då alla nog sover. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anki

Kul att se lite bilder från skolan ;)Lust att fota när jag rider Verona ngn dag??

2010-02-24 @ 08:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0