Säfsen, trav & sötnosar.

Omkring en timma ska jag bege mig till Kvinnersta, börjar tidigare idag. Där ska vi packa minibussen för att sen brumma vidare mot SÄFSEN! Ska bli så galet skoj! Innan det ska jag till mamsen & leta snowboardskor, hämta min bräda som är nyslipad & vallad. Ska bli spännande att åka på de nyslipade skären. Detta är nåt jag tänkt göra flera gånger men inte blivit av, dem har nog vart rejält slöa.

Igår åkte jag, Emmsa & Matilda ut till Marierbergs travbana för att kolla in tjejerna som skulle köra & rida. De håller på att ta sin licens. Fotade en massa coola bilder som kommer att visas men hinns inte nu. Det är fasen dyngstort där ute! Mäktigt!

Veckodagarna går ändå ganska fort, för imorn är det torsdag. Då ska det börjas städas lite inför helgen. Fredag kommer godingen igen & jag längtar! Även finaste Ewe & söta Savi, kommer. På kvällen blir det dance-battle-party @ körvägen. Ohlalaaa!





Mina fina blondiner från westside!

Hoppas även Jessie-vännen & Ida kommer =)

Nu ska ja ta tag i packningen så jag inte kommer för sent, har haft lite problem med klockan på sistone. Det där med att förstå klockan alltså...


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vore kul att träffa alla, får vi komma förbi en sväng på dance battle om vi inte har ngt annat för oss?

2010-02-17 @ 12:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0