Ledig dag

Idag kör vi sista träningspasset med dansen inför vårt uppträdande vi ska ha på lördag. Så ni som inte hunnit boka in er: Bregårdsolans aula, 17.00 på lördag! Det kommer blki underhållande & över på ca 15 minuter.

Har haft en fantastisk helg annars. Har träffat min godings familj & dem var ju jättemysiga! Blivit bjuden på massa go mat & haft det lugnt & skönt. Nu till helgen kommer godingen hit, ska bli skönt att slippa köra. Vägen ned i fredags var inge skoj:



Innan jag lämnade Kga så tog jag några bilder på snökaoset vi har här. Här är ett exempel på mitt lilla hus & min polisch:



Nu ska Anki bjuda på kaffe & chokladboll -mums! Ska slänga upp djurbilderna snart oxå =)

Have a nice day my friends!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hade så gärna vilja se er dansa! Är det nån som kommer filma så man kan få se i efterhand?:)

2010-02-09 @ 13:58:11
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0