Första åket med snowboarden.

Idag slutade jag & Therese vid lunch och åkte ut till Storstenshöjden för att känna lite på backen, inför nästa vecka när vi ska ha med ett gäng ungdomar. Vi löste liftkort för 2 timmar i solen & hann med 1 skitåk, innan det blev strömavbrott i hela byn! Jahapp.. bara att inse att man inte ha turen med sig där.

Va ju som sagt party i helgen:



Jag hade gjort mig vacker, dagen till äran!



Mor & Oscar



Fina Jessica & Jonas



Natti & Steve



Jon, Hasse, Stefan & Erik



Heta Anna var så klart med, för att sen gå ut o se sina idoler Neverstore på statt



Min bästa lillebror



Jag fick visst en puss av en het man ;-)



Goa jooon, biffig & brun!



Petta & Rebecka =)

Det var många fler som förgyllde kvällen men kan ju inte lägga ut allt. En sammanfattning av kvällen blir en avslutande bild, som togs i början av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Erica

Skidorna gick allt så bra så. Lite blåslagen är jag men det var skitkul ändå=)



2010-02-25 @ 13:55:38
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Erica

Tråkigt med strömavbrottet, du har ingen vidare tur med det där just nu. Bättre lycka nästa gång!

2010-02-25 @ 13:56:21
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0