Dagbok

Sitter & skriver dagbok till min praktik och det är inte helt lätt eller skoj. Ska skärpa mig och skriva lite varje dag, försöka iaf! Måste ned och ta tvätten också. Bara måsten, bläää.

Var hos Lollo, Aron & Simone på frulle tidigare. Så trevligt!

Imorn ska jag till Säfsen med ungdomarna, shit så kul! Måste bara åka o lämna in min bräda och hoppas de hinner slipa till skären innan. Frågan är om jag ska lyxa till & hyra ett par snowboardskor imorn. Har bror mins gamla som inte sitter vidare bra. Aja, får se.

Snart kommer jag bildbomba, har ju en ny digital systemkamera!

Jag är ridsugen...





Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas du har haft en bra dag i backen! Tror du att jag kan komma och hämta skidorna till helgen, är hemma från fredag eftermiddag till söndag kväll.



Jag vill också ha en systemkamera!

2010-02-17 @ 22:27:39
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0