Bloggdrottningar eller utvikningstjejer?

Satte mig i bilen vid halv tre (med god marginal att komma fram i tid) men fick vända hem efter några km. Det är inte värt att riskera sitt liv för att ta sig till praktikplatsen. För att ta sig upp på E18 fick jag köra på 3an & plöja mig fram i dm-höga drivorna av snön. Väl uppe på E18 var det ok plogat men när vinden kom, så kastade hela min bil. Normalt är jag aldrig den som är feg & har en massa mil i mitt bagage men idag satte jag min gräns!

Så nu har jag legat & slappat & läst en massa bloggar. Jag är ingen som följer alla de stora bloggerskornas bloggar men hamnade in på några av dem idag. Blir förvånad över att de inte verkar förstå att de är många tjejers förebilder?! Nån mer som tänkt på det? De börjar mer o mer likna "utvikningstjejer" på bilderna. Va hände med vanliga svensson-tjejerna som visade upp hur de matchat senaste h&m-fyndet?

Ne tacka vetja senaste modedrottningen Simone! Ska iväg o spana in en ny kuse i Dammis o sen leka med Simone=) Bilden är snodd från Lollos blogg http://lolloalmlof.blogg.se/



Outfit: design & made by Marie-Louise Almlöf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0