2010-02-04

Har egentligen inget spännande att blogga om men känner ändå för att blabbla på lite. Har nyss vart ute & skottat snö, fasen så ont i ryggen man får! Tydligen har tvättstugedörren blivit igensnöad & min enda chans att tvätta är idag denna vecka, så var det ju så klart bokat. Hm, får se när man ska få till det där då. Mormors tvättmaskin har börjat låta knasigt, kanske efter all tvätt hon fick av mig? Haha.

Appropå mormor, så ska jag snart in till dem & få lite lunch. Kommer sakna dem en massa när de åker tillbaka till värmen nästa helg! Nu syftar jag inte på servicen jag får bara. Dem håller koll på mig, finns alltid där & alltid lika glada när man tittar in hos dem. I tisdags blev jag nästan utskälld för jag hade "vart bortrest såååå länge" (med den där finska brytingen). Jo jag hade meddelat att fredag - måndag är jag bortrest men ojoj... Inte bra!

Imorn åker jag ned till södern igen. Har tydligen skaffat mig ett distansförhållande;-) Tur att lilla Julle trivs med Frostis, så han slipper pendla oxå!!!

Dags att fräscha upp mig, för idag ska jag fasen ta mig in till min praktik! Den här dumma snön bara ställer till det. Tolka mig rätt, älskar snön men just de senaste dagarnas nederbörd har ju skapat en hel del problem för Sverige. 

                                            

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja ska försöka, men det blir ju lätt att man alltid tänker framåt, på nästa roliga som sker.



Hoppas du kom fram oskadd till praktiken idag

2010-02-04 @ 17:51:11
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0