20 minuter sen...

Så åkte godingen & jag saknar honom redan. Usch, inge roligt med den här distansen mellan oss... Vem vill spendera en söndag kväll a'la "hjärtans dag" själv? Näää fy tusan heller!

Annars har jag haft en underbar helg. Mor & Mats bjöd med oss på Jacks i fredags där vi smaskade underbart go mat. Lördag spenderades flertalet timmar i Bregårdskolans aula med träning & sen självaste uppvisningen. Allt gick kanonbra & jag hade en hel del med folk i publiken som hejjade på mig. Tack alla för ert stöd!

Idag startade vi dan med en sen frulle på stan & sen vidare till skolgärdet, där jag unnade mig en ny digital systemkamera! Oh yes, I finally have one=) Jess & Jonas kom förbi på kaffi & när väl batteriet var klart till kameran, blev jag så till mig att jag råkade slänga till laddaren i ren upphetsning, så att det åkte i backan. Har lekt med den en massa under eftermiddagen & mer kommer det väl bli. Måste bara deppa lite över att godingen åkt...snyft!

Massa kärlek till er underbara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0