Yes or No

Beslutsångest, så det skriker. Har provat ut ett par snygga o sköna snowboardbralls på Team Sportia som ja lade undan så att mamma kunde köpa dem i julklapp men sen ändrade jag mig. Jag vill ju inte veta vad det blir för julklappar! Så jag drog tillbaka min önskan o tänkte ta av mina egna sparpengar MEN dem kostar ju tvåochetthalfttusensvenskakronor. Det är STORA pengar för en studerande. Så innan jag ska åka iväg o köpa dem, gjorde jag nåt dumt... kollade internetutbudet. Kan ju säga att det fanns ju asmycket frescht till ca 1000 kr mindre. Fast internet vet man ju ändå inte passform osv men storlekar. Nu har jag en bralla redan jag vet att jag gillar men är det värt tusen kronor? Gaash!

Kolla in dem här toksnygga men alldeles för dyra



Burton, 2 899:-

Nitro, 1 399:-

Burton, 1 799:-

 

Alla byxor är från Junkyard.se och har ett enormt utbud men är verkligen otroligt osäker på storlekarna. Provade ca 5 par på Team Sportia innan jag hittade en modell som kändes bra. Dessa vinterkläder börjar redan ta slut ute i affärerna, då snön kom tidigt i år.

Snart rullar mannen min in i Karlskoga & det blir en kväll i soffan med Idolfinalen, som så många andra av det avlånga landets befolkning.

Have a lovely weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0