Vackra snöflinga

Detta jullov som jag nämnt, har vi lite studier att sköta distansvis. Kände att jag inte ville ha ångest och sitta med allt i sista minuten utan tog tag i detta på direkten. Måste säga att det är en oehörd känsla att REDAN vara klar med nåt som har deadline typ 28-29/12. Så nu ska jag njuta av julen (halva grejen är ju just längtan)! Jag o Johan leker för fullt med vårt nyinköpte Kinnect. Sjuuuukt kul & kan absolut rekomendera detta tiller som går i tankarna.





Vad gjorde du för 15 min sedan:Gick hem från stan blans snövirvlande snöflingor efter att studerat me Jenni på biblioteket i Lidköping.

Hur många kuddar sover du med: Två

Det senaste någon sa till dig: "Maila mig det sista i arbetet så klistrar jag ihop våra dokument. Ha det så bra i jul, så ses vi på First Clas!"

När tränade du senast: I morse tog jag en morgonpromenad, annars var det boxningen förra veckan... Fast borde ju räkna in de timmar av hoppande & dansande med Kinnect!

Vad har du druckit idag: Kaffe & vatten. 

Vad var det senaste du köpte: En mycket fin julklapp till min mycket fina pojkvän. Inhandlades för ca 2 timmar sen.

Humör just nu: Glad, känner ju en viss frihet av att arbetet är klart. Superglad med tanke på att mina favorithelg av alla dagar på året närmar sig - JULEN!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Spontant ja men ändå nej. Det är ju insidan som räknas och den lyser inte alltid igenom en utsida... Vill ändå inte döma andra som kanske menar att det var så, då just de träffades.

Favoritgodis: Geléhjärtan från godiskungen, dem stora. Annars är finska chokladen "Tupla" förbannat goo.

Kläder just nu: Leggins och stor top. Måste ha bekväma kläder när man pluggar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0