Trefjärdedelar

Imorn är sista riktiga skoldagen denna termin. När denne är passerad, så är jag klar med 3/4 av min utbildning. Fatta, 1/4 kvar?! Bara vårterminen. Fast egentligen har vi ju inte helt jullov, då vi kommer få ett projekt att jobba enskilt med under lovet. Så egentligen har vi inte jullov = vi får jämn ruljans på pengar från CSN = me happy! Att plugga lite berör mig inget, då 3 veckors lov är gigantiskt långt ändå. Jag är så glad att få bli sambo ett tag!

Just nu är min kropp öm & stel. Igår var jag på lagret & körde BodyCombat vilket är skitkul! Idag var vi på Davids med skolan & körde boxning. Jo just det, typ samma muskelgrupper som fått jobba... Aj-aj men åh så kul! Många skratt blev det idag när jag & Lejlur pucklade på varandra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0